Artykuł sponsorowany

Błędy popełniane przy imporcie aut z Japonii. Czego się wystrzegać?

Błędy popełniane przy imporcie aut z Japonii. Czego się wystrzegać?

W poszukiwaniu nowego samochodu Polacy coraz częściej wybierają rynki zagraniczne. W ostatnim czasie jednym z bardziej popularnych kierunków jest Daleki Wschód, a konkretniej Japonia. Dlaczego warto postawić na import aut z Kraju Kwitnącej Wiśni? Co musisz wiedzieć przed podjęciem ostatecznej decyzji? Poznaj zalety takiego rozwiązania i błędy, których musisz się wystrzegać.

Import samochodów z Japonii – czy warto?

Aukcje samochodów w Japonii są jednymi z bardziej rozpoznawalnych na świecie. Z czego to wynika? Przede wszystkim na takich przetargach znajdziesz luksusowe, limitowane auta, których zdobycie w Polsce byłoby dość problematyczne.

Japońska kultura techniczna stoi na najwyższym poziomie, dlatego nie musisz martwić się o zły stan techniczny pojazdu. Co więcej, modele premium często wyposażone są w nowoczesne gadżety, które poprawiają komfort jazdy.

Szukasz egzotycznego modelu samochodu w atrakcyjnej cenie? Japońskie licytacje to świetna okazja na wyłapanie prawdziwej perełki. Tutaj szczególnie popularne są klasyczne auta z Japonii oraz mercedesy w wersji premium z małym przebiegiem.

Zakup auta z Japonii – na co uważać?

Coraz poważniej zastanawiasz się nad sprowadzeniem samochodu zza granicy? Decydując się na japońskie aukcje, musisz wiedzieć, że nie każdy może wziąć w nich udział. Dostępne są one wyłącznie dla osób mających firmę zarejestrowaną w tym kraju. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pośrednika.

TokioCars to importer samochodów japońskich z 6-letnim doświadczeniem. Firma sprowadza średnio 360 modeli rocznie, dzięki czemu jest bardzo dobrze zaznajomiona z tamtejszymi procedurami.

Import aut na własną rękę bywa problematyczny, a część osób decydujących się na takie rozwiązanie daje się oszukać. Najczęściej wynika to z tego, że korzystają oni z niezaufanych aukcji, przez co zostaje im wciśnięty produkt nieadekwatny do ceny.

Kolejnym aspektem, na który trzeba zwrócić uwagę, jest to, że w Japonii obowiązuje ruch lewostronny. Podczas wyboru samochodu kluczowym kryterium jest zatem poszukiwanie samochodu z kierownicą po lewej stronie.

Trafiając na nieuczciwego dostawce, możesz zostać obciążony ukrytymi opłatami. Dlatego podczas takich transakcji najlepiej skorzystać z profesjonalnego wsparcia sprawdzonych firm zewnętrznych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.