Artykuł sponsorowany

W przypadku jakich towarów sprawdzą się opakowania drewniane?

W przypadku jakich towarów sprawdzą się opakowania drewniane?

Dobrze dobrane opakowanie pełni kluczową rolę w transporcie towarów. To dzięki nim docierają one w wyznaczone miejsce bez niechcianych uszkodzeń. Co więcej, są one także szeroko wykorzystywane w magazynowaniu towarów. Wśród najczęściej wykorzystywanych opakowań są opakowania drewniane. W tym artykule przybliżamy ich rodzaje, zalety oraz zastosowanie.

Rodzaje i zalety drewnianych opakowań

Oferta drewnianych opakowań jest bardzo rozbudowana. Należą do nich drewniane skrzynie, palety wraz z nadstawkami paletowymi oraz pokrywami, przekładki drewniane, skrzynio-palety czy kratownice. Mogą one mieć zarówno formę litą, jak i ażurową oraz wykonuje się je drewnianych płyt bądź sklejki. Opakowania te mają zróżnicowane parametry i właściwości, dzięki czemu bez problemu można je dostosować do wymogów transportowanego towaru oraz rodzaju transportu.

Opakowania drewniane cechuje wysoka trwałość, wytrzymałość oraz szczelność. W wielu przypadkach są to opakowania wielokrotnego użytku, łatwe w czyszczeniu, co w połączeniu ze stosunkowo niską ceną jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Nawet lekkie opakowania doskonale zabezpieczają zarówno gabarytowe, jak i niewielkie, delikatne przedmioty. Co więcej, opakowania drewniane są ekologiczne i certyfikowane, tym samym spełniając coraz bardziej rygorystyczne normy dotyczące przewozu oraz magazynowania towarów.

Gdzie znajdują zastosowanie opakowania drewniane?

Drewniane opakowania znajdują zastosowanie w wielu różnych gałęziach przemysłu. Doskonale chronią przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi, urazami mechanicznymi, zanieczyszczeniami, ładunkami elektrostatycznymi i wilgocią oraz utrzymują wewnątrz odpowiednią dla towaru temperaturę. Dlatego też z ich pomocą transportuje się m.in. części maszyn, lekarstwa, delikatne sprzęty elektroniczne, żywność, dzieła sztuki, produkty rolne i wiele więcej.

Ponadto są opakowania drewniane wykonywane na indywidualne zamówienie, dostępne m.in. u takich producentów jak MAGlogis. Tak spersonalizowane opakowania doskonale sprawdzają się w magazynowaniu towarów i ich transportowaniu wewnątrz zakładu. Sprawdzają się one również w handlu jako opakowanie produktu ze względu na estetyczny wygląd. Cenione są też przez klientów za ekologię i często zyskują drugie życie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.